sábado, 17 de enero de 2009

gràcies


després de molts dies estressada amb el treball de recerca, i d'ahir exposar-lo i que les coses sortissin molt millor del que esperàvem, avui tocava disfrutar..
i no m'esperava que després d'acabar el treball tingués la sort de disfrutar amb un espectacle del gran mag lari, però la sort m'ha tornat a somriure..
la veritat és que m'ha encantat tornar-lo a veure actuar, després de 5 mesos..és un crack! (ja sé que em quedo curta..)
la màgia..és d'aquelles coses que t'agraden o no t'agraden, les vius o no les vius...somiar o no somiar..
cada vegada que veig a sobre l'escenari el lari tot s'esvaeix: problemes, preocupacions, dubtes..
per mi veure'l actuar no té preu, a més..vivint al Pirineu el veig amb compta-gotes, però això fa que quan tinc la oportunitat de veure'l el disfruti per partida doble..
il·lusió, esperança, sumriures, somni...màgia..
un gran món, una gran tarda la que he passat avui, primer veient l'espectacle i després parlant amb ell..

d'acord, el pròxim cop que et vegi (q espero q sigui al febrer), no et preguntaré si t'enrecordes de mi.. :)

gràcies per tots els sumriures, per la gran tarda d'avui..et desitjo tota la sort del món i més, ja saps que aquí la Seu sempre tindràs una persona que et recolzarà.

4 comentarios:

Melanie dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Melanie dijo...

wenassss
me n'alegrooo que al final hagi sortit to bé!!!!
ja m'explikaras això del dia 4 de febrer, havera si entre una cosa i l'altre ens podem coneixer! jeje
jo el treball de recerca el faig de la màgia amb un apartat dl mag Lari, si és possible! jeje
Pasa't quan vulguis per la web del club de fans, sempre seràs benvingudaaa
un petonet!!!, ens veiem!

Niñas del Mago dijo...

wenas!!
no he comentat mai aki, però avui he fet una excepció, ja que has parlat del TR. Bueno, et diré que vaig tenir la exposició el dimecres passat i em va anar pitjor del que m'esperava, però les preguntes les vaig bordar, i com no el treball era sobre el món de la màgia i no podia faltar un apartat sobre el Lari xD. Al tribunal vaig tenir 3 profes i una més que també es va apuntar, i a més a més vaig deixar que entrés públic, però m'esperava només 4 persones i van entrar 10!!
Tot i això m'he tret un gran pes de sobre i ja m'han dit la nota... un 9!!!

Melanie dijo...

doncs em vinc amb tu al febrer eh jajajaja

doncs si, havera si un dia ens posem dacord i anem a veure'l, i si ara estaràs a Barcelona serà més fàcil jeje

i no, l'apartat mag lari no hi faltarà amb sort! havera que puc fer d'aquí a l'abril que l'he d'exposar...

un petó!!! ens veiem!