jueves, 4 de septiembre de 2008

diari d'un somni


Enllà, més lluny de les estrelles, a l'altra cara del mirall,
On tot és més senzill d'entendre, la porta espera oberta.
Un pas i ja el teu cor desperta, un salt i ja no tornaràs,
Comptant la màgia és la primera, seguint...

Els teus somnis t'estan esperant.

Vés, no dubtis més, abraça'ls.



perseverança i esforç..dos adjectius que es van convertir en els millors companys de somni. Aquest somni va començar el primer cop que vaig veure com amb un grapat d'il.lusions, d'esperança i de felicitat es pot fer sumriure a una persona. Vaig trobar un nou món on podia oblidar tot el que voltava per la meva ment, un nou món que des del primer moment em va deixar bocabadada. A partir dels mesos següents, el meu somni va anar agafant vida i va buscar el seu rumb. Amb l'ajuda de l'esforç i la perseverança va perseguir l'oportunitat que desitjava, fins que la va trobar. Ajudada per la bona sort, el somni va prendre color i vida, va agafar moviment i va deixar pas a una realitat. La màgia d'aquest somni és inesborrable, ja que al final del camí, vaig tenir la sort de conèixer la persona que amb un grapat d'il.lusions i de bones intencions era capaç d'il.lusionar-me i que amb el seu humor àcid i els seus trucs em feia sumriure. Ell, el millor mag del moment...una persona que admiro per tot el que és capaç de transmetre..
Mesos després que el somni es convertis en realitat, continuo recordant aquell moment i em fa sumriure cada cop que el busco en un racó de la meva ment.

1 comentario:

Aina dijo...

Ep! moltes gràcies per comentar el meu blog! m'ha fet molta IL·LUSIÓ! a més! quina sorpresa trobar una foto amb el Mag Lari al teu blog també! es nota que ens agrada ;)
Tot i que no et negaré que et tinc una mica d'enveja per l'abraçada de la fotografia ¬¬
Peeeerò, sóc una persona molt pacífica i no em puc estar de dir que m'agrada molt el teu blog i que espero que no et faci res que hi vingui de tan en tan ^^
Fins aviat!

Aina